eHuisartspraktijk.nl

Triage 2020 - ABCDE, pijn en advieskaarten

In deze e-learning behandelen we de inhoud van de ABCDE, de manier van beoordelen van pijn middels de pijnladder en pijnbestrijding.
€ 65,-

Kenmerken

120 minuten
2 accreditatiepunt + certificaat
365 dagen

Inhoud

Daarbij geven we je informatie over de advieskaarten pil/menstruatie, slaapproblemen en zwangerschap. Deze advieskaarten zijn gebaseerd op de NHG TriageWijzer 2018 en zijn niet meer opgenomen in het boek van de NHG TriageWijzer versie 2020. Om je te voorzien van extra toepasselijke informatie tijdens het werk als triagist, bieden we je dit aan.

Na afloop van deze cursus kun je:

• de ABCDE-check uitvoeren;
  • juist advies geven over pil/menstruatie, slaapproblemen, zwangerschappen en pijnbestrijding;
  • beoordelen van pijn middels de pijnladder;

Doelgroep
Doktersassistenten, verpleegkundigen of andere doelgroepen die de rol van triagist (gaan) vervullen.

Duur en Accreditatie:
Het doorlopen van de volledige e-learning duurt ongeveer 120 minuten. De e-learning is geaccrediteerd bij V&VN en voor 2 punten bij NVDA/CADD (231160).

Om je accreditatiepunten bij te schrijven in het register ontvangen wij na het positief afronden van de e-learning graag je naam en KABIZ-nummer. Je kunt dit mailen naar info@ehuisartspraktijk.nl t.a.v. Sophia Grootes.

Aanvullende medische modules

Voor de overige ingangsklachten uit de NHG TriageWijzer 2020, bieden we de onderstaande medische cursussen per cluster aan.

Algemeen/Huid
Buik/Urogenitaal
Hoofd
Neurologie/Psychiatrie
Thorax/Extremiteit
Trauma

Ook bieden we een losse cursus aan over de zes nieuwe ingangsklachten van zwangerschap (Triage 2020 – Zwangerschap). Deze kun je los volgen als bijscholing om jouw vak als triagist te kunnen blijven uitvoeren. Hier ontvang je ook accreditatie punten voor (net zoals voor alle andere modules). Uiteraard zijn deze nieuwe ingangsklachten ook opgenomen in de cursus Buik/Urogenitaal.

Als je een e-mail stuurt naar info@ehuisartspraktijk.nl met je bestelling voor alle 7 triage modules, ontvang je € 55,00 voordeel en betaal je € 400,00.